Altijd een passend uurtarief
voor u
Afhankelijk van de inhoud van de zaak en van uw wensen als cliënt, wordt bekeken welke advocaat qua kennis en ervaring het best passend is, en daarmee welk uurtarief van toepassing is.
Ons honorarium wordt bepaald op basis van de door ons bestede tijd, vermenigvuldigd met de genoemde tarieven en vermeerderd met gemaakte kosten (uittreksels handelsregister, kosten deurwaarders, griffierechten, etc.) en BTW. Nadat de advocaat kennis heeft genomen van de zaak en van uw situatie, kan in sommige gevallen alsnog een vaste prijs worden afgesproken of een afwijkend uurtarief.
De door onze advocaten en bewindvoerder gehanteerde uurtarieven (excl. BTW ) zijn als volgt:
€ 285,- Jaap van der Meer
€ 265,- Floris Dix
€ 265,- Suzan Winkels-Koerselman
€ 245,- Mark Schollen
€ 195,- Arjen van Haandel
€ 175,- Bastiaan Rolevink
€ 145,- Muriëlle van der Plas
Onze werkzaamheden worden in beginsel maandelijks achteraf gedeclareerd. In sommige gevallen kan een voorschot worden gevraagd.
Op al onze diensten zijn de algemene voorwaarden van Turnaround Advocaten van toepassing. Daarin staat onder meer vermeld dat onze aansprakelijkheid is beperkt tot het bedrag dat onder de beroepsaansprakelijkheidsverzekering wordt uitbetaald.
Turnaround Advocaten streeft naar dienstverlening op het hoogste niveau. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over (een bepaald aspect van) onze dienstverlening. Indien dit het geval is, verzoeken wij u om uw bezwaren eerst voor te leggen aan uw eigen advocaat. Deze zal in overleg met u zo snel mogelijk een oplossing proberen te vinden. Indien u niet tot een oplossing komt, wordt u verzocht om uw klacht schriftelijk voor te leggen aan de klachtenfunctionaris van ons kantoor, of zijn plaatsvervanger indien de klacht hem betreft:
Mr. drs. F.P.G. Dix
T. 085 - 2010010
fdix@turnaroundadvocaten.nl.
Bij ontvangst van deze schriftelijke klacht, onderzoekt de klachtenfunctionaris de bezwaren. U ontvangt binnen één week schriftelijk antwoord. Dit betreft ofwel een inhoudelijk antwoord, of indien dat praktisch niet mogelijk blijkt, de termijn waarbinnen u onze inhoudelijke reactie tegemoet kunt zien.
Wij streven er naar uw bezwaren naar tevredenheid te behandelen. Uw bezwaren kunnen voor ons mede aanleiding zijn om onze dienstverlening te verbeteren en zo nodig maatregelen te treffen om procedures, werkwijze, instructies of voorschriften aan te passen. Dit leidt uiteindelijk tot een hogere klanttevredenheid.
Indien u een klacht heeft over de WSNP bewindvoerder en u met haar niet tot een oplossing komt, wordt u verzocht om uw klacht schriftelijk voor te leggen aan de klachtenfunctionaris van ons kantoor:
Mr. drs. F.P.G. Dix
T. 085 - 2010010
fdix@turnaroundadvocaten.nl
Wat is een klacht?
Indien een der betrokkenen aangeeft niet tevreden te zijn over een bepaalde gang van zaken en dit aangeeft aan een van de medewerkers van Turnaround Advocaten, zal de medewerker de betrokkene erop attent maken dat een klacht kan worden ingediend bij de klachtenfunctionaris. De klacht dient te zijn voorzien van de gegevens van de aanvrager (naam en adresgegevens).
Schuldenaren
Klachten van schuldenaren over algemene problemen die ontstaan door de toepassing van de wetgeving en nakoming van wettelijke verplichtingen kunnen niet gegrond worden verklaard, aangezien de wet deze zaken voorschrijft. Klachten over niet-nakoming van afspraken, communicatie e.d. door de WSNP bewindvoerder worden wel als klacht aangemerkt. De schuldenaar ontvangt hiervan een schriftelijke bevestiging. Afhankelijk van de aard van de klacht zal de rechtbank op de hoogte worden gesteld.